مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 08:552021-08-11سياسي

نگاهی به سوابق محمدمهدی اسماعیلی گزینه پیشنهادی وزارت ارشاد


محمدمهدی اسماعیلی گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم است که در این گزارش به معرفی وی می پردازیم.

- محمدمهدی اسماعیلی متولد 1354 در کبودرآهنگ همدان، از طلاب دانش آموخته مدرسه عالی شهید مطهری، دکترای علوم سیاسی از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و همچنین مدیر گروه جامعه شناسی سیاسی مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران است.

اسماعیلی مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته روابط بین الملل از دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه و مدرک دکترای علوم سیاسی خود را در گرایش اندیشه سیاسی از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی گرفته است.

او استادیار گروه علوم سیاسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و مدیر کارگروه اندیشه سیاسی و انقلاب اسلامی نهاد در دانشگاه ها و معاون پژوهشی مرکز اسناد انقلاب اسلامی.

اسماعیلی از فعالین فرهنگی، رسانه ای و سیاسی باسابقه و از چهره های فرهنگی و علمی نخبه جبهه انقلاب است؛ دکتر اسماعیلی فعالیت های فرهنگی جدی خود را از سردبیری و مدیرمسئولی چندین نشریه فرهنگی اجتماعی در دهه هفتاد آغاز کرده است؛ وی از جمله مدیران تحول گرای راهبردی سازمان صداوسیما در جایگاه های مجری طرح نظام جامع ارزیابی تولیدات صداوسیما،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به سوابق محمدمهدی اسماعیلی گزینه پیشنهادی وزارت ارشاد

نگاهی به سوابق محمدمهدی اسماعیلی گزینه پیشنهادی وزارت ارشاد