مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 08:552021-08-11ورزشي

دولت سیزدهم به کمیته ملی المپیک توجه ویژه داشته باشد


نماینده مردم طوالش در مجلس از دولت سیزدهم و آیت الله رییسی خواست که در توجه ویژه ای به ورزشکاران و کمیته ملی المپیک داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسن محمدیاری نماینده مردم طوالش در مجلس امروز (چهارشنبه 20 مرداد) در صحن علنی مجلس طی تذکری شفاهی خطاب به وزیر نیرو گفت: در فصل برداشت شلتوک برنج به جهت بارندگی های زیاد نیاز به خشک شدن برنج در کارخانجات برنج کوبی است و در صورت قطع مکرر برق، خسارت زیادی به کشاورزان وارد خواهد شد.

وی همچنین در ادامه طی تذکری خطاب به وزیر بهداشت و درمان اظهار کرد: به شدت با کمبود تخت اورژانس و در بخش بستری با کمبود تخت و دستگاه های اکسیژن ساز مواجهیم و مردم را به خاطر کمبود امکانات از دست داده ایم، بنابراین هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی شود.

نماینده مردم طوالش در مجلس در تذکر دیگری خطاب به وزیر ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال بیان کرد: این وزارتخانه و فدراسیون باید موضع خود را در قبال یکسری رانت ها و اتفاقات اخیر مشخص کند.

اخیراً برخی تیم های شهرستانی کمتر برخوردار به دلیل ناداوری ها آسیب دیده اند.

محمدیاری با بیان اینکه ما در بحث المپیک و در مدال آوری تنزل داشته ایم، یادآور شد که ایران در سال 2012 حدود 20 مدال در مسابقات المپیک کسب کرد که اکنون به یک چهارم کاهش یافته و این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم به کمیته ملی المپیک توجه ویژه داشته باشد

دولت سیزدهم به کمیته ملی المپیک توجه ویژه داشته باشد