مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 08:502021-08-11ورزشي

توجه به استعدادیابی تخصصی در رشته تنیس روی میز


رییس هیات تنیس روی میز استان همدان با اشاره به استعدادیابی تخصصی در این رشته ورزشی گفت: بهره گیری از تخصص مربیان برای کشف استعدادهای ورزشی در مدارس لازم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، زهره ابوطالبیان ظهر امروز در جلسه با معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان همدان با تأکید بر لزوم بهره گیری از تخصص مربیان برای کشف استعدادهای ورزشی در مدارس استان اظهار کرد: هیات تنیس روی میز استان با رویکرد جدید در زمینه استعدادیابی تخصصی و استفاده از مربیان جوان و باتجربه و اقدام به بکارگیری فضاهای جدید و افزودن مدارس و سالن به فضاهای قدیم برای ورزش تنیس روی میز کرده است.

وی قهرمانان ملی پوش دختر همدان در این رشته ورزشی را ظرفیتی حائز اهمیت دانست و گفت: امید است با پیگیری مسئولان آموزش و پرورش و سازمان ورزش و جوانان استان در زمینه معرفی ملی پوشان تنیس روی میز در بخش پسران نیز به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کنیم.

رییس هیات تنیس روی میز استان همدان به لزوم ارتقای سطح کیفی دانش مربیان و داوران در رشته ورزشی تنیس روی میز اشاره کرد و بر نقش تاثیرگذار برگزاری جشنواره های متعدد خارج از فضای سالن نیز تاکید کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش همدان نیز با اشاره به تنظیم یک تفاهمنامه مشترک در پیشبرد اهداف مشترک بین دو س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به استعدادیابی تخصصی در رشته تنیس روی میز

توجه به استعدادیابی تخصصی در رشته تنیس روی میز