مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-11بين الملل

کشته شدن چند جوان معترض میانماری حین فرار به دلیل پرش از یک ساختمان


بر اساس گزارشها در شهر یانگون میانمار بعد از آنکه یک گروه از معترضان ظاهرا به قصد فرار از یک حمله نیروهای امنیتی از یک ساختمان در این شهر پریدند، - بر اساس گزارشها در شهر یانگون میانمار بعد از آنکه یک گروه از معترضان ظاهرا به قصد فرار از یک حمله نیروهای امنیتی از یک ساختمان در این شهر پریدند، دست کم سه تن از آنها جان خود را از دست داده و چند تن دیگر نیز به صورت جدی مجروح شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، از زمانی که ارتش میانمار در ماه فوریه اقدام به سرنگون کردن دولت منتخب متعلق به آنگ سان سوچی کرد، این کشور شاهد بحران و اعتراضات تقریبا روزانه و همچنین درگیری بین ارتش و چند گروه شبه نظامی جدید بوده است.

بر اساس گزارش پرتال خبری موسوم به Myanmar Now و به نقل از ساکنان محلی، حادثه روز سه شنبه در منطقه بوتاهتائونگ شهر یانگون رخ داد.

در این گزارش تصویر اجساد بی حرکت سه نفر روی زمین یک کوچه نشان داده شده است و در آن تصریح شده که دو جوان مجروح دیگر نیز بعدا به آمبولانس منتقل شدند.

رسانه موسوم به Radio Free Asia (RFA) که از سوی آمریکا تامین مالی می شود، در گزارشی پست شده در صفحه فیسبوکش بیان داشت که همه پنج فرد دخیل در این حادثه شامل چهار مرد و یک زن بعدا جانشان را از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن چند جوان معترض میانماری حین فرار به دلیل پرش از یک ساختمان

کشته شدن چند جوان معترض میانماری حین فرار به دلیل پرش از یک ساختمان