مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-11سياسي

با اخلال در شبکه توزیع داروهای کرونا برخورد شود


حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: می شنویم داروی کرونا در داروخانه ها یا بیمارستان ها نیست یا کم است یا به زحمت به دست می آید اما در بازار آزاد با چند برابر قیمت هست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در سخنانی تلویزیونی درباره وضعیت و طغیان بیماری کرونا، آن را مسئله اول و فوری کشور خواندند و با تأکید در خصوص انجام قاطع وظایف و تصمیم ها برای مقابله با بیماری، توصیه ها و نکاتی خطاب به مسئولان و مردم بیان کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای، لازمه مقابله با تغییر شکل و جهش ویروس را به کارگیری آرایش و شیوه های دفاعیِ جدید و محکم خواندند و گفتند: جان باختن بیش از 500 تن در یک روز و داغدار شدن خانواده هایشان و همچنین ابتلاء دهها هزار نفر به بیماری و مشکلات درمانی آنها حقیقتاً بسیار دردناک است و دل هر مسلمان و هم میهنی از این واقعه آتش می گیرد، بنابراین برای مقابله با این وضع وظایفی داریم.

ایشان ضرب الاجل یک هفته ای رییس جمهور برای جمع آوری پیشنهادها و تصمیم گیری درباره آنها را کاری خوب برشمردند و افزودند: در رأس زمان تعیین شده، جواب قضیه با دقت سنجیده، و برای هر اقدامِ لازم با قاطعیت تصمیم گیری و به آن عمل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اخلال در شبکه توزیع داروهای کرونا برخورد شود

با اخلال در شبکه توزیع داروهای کرونا برخورد شود