مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-11سياسي

«مرجعیت رسانه های اجتماعی در انتخابات» به چاپ دوم رسید


کتاب «مرجعیت رسانه های اجتماعی در انتخابات؛ طلیعه ای بر پسا حزب گرایی» نوشته محمدمهدی اسلامی توسط انتشارات سروش به چاپ دوم رسید.

- به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، کتاب مرجعیت رسانه های اجتماعی در انتخابات؛ طلیعه ای بر پسا حزب گرایی نوشته محمدمهدی اسلامی به تازگی توسط انتشارات سروش به چاپ دوم رسیده است.

رصد برگزاری انتخابات ایران در دو دهه اخیر، نشان می دهد که توسعه شبکه های اجتماعی متکی بر رسانه نوین موجب برجسته شدن حداقل یک نرم افزار در هر انتخابات شده است.

همه گیری کووید-19 در هنگامه آغاز رقابت های سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ممانعت از تشکیل شبکه های اجتماعی حقیقی به شیوه سنتی و با حضور فیزیکی نیز موجب تشدید اقبال به شبکه های اجتماعی مجازی و رسانه های نوین شد و این بار، ستاره جدید میدان کلاب هاوس (Clubhouse) بود.

در کتاب به این موضوع اشاره شده که انقلاب اسلامی ایران ناقد همه سیاست های سلطه برجای مانده از رژیم شاهنشاهی از جمله نگاه نقادانه درباره تک حزبی شاه بوده است.

شاید به همین دلیل بود که جمهوری اسلامی ایران در آغاز، شاهد شکل گیری احزاب متعددی بود که گاه بدیهی ترین ملزومات یک حزب، یعنی اساسنامه را نیز نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مرجعیت رسانه های اجتماعی در انتخابات» به چاپ دوم رسید

«مرجعیت رسانه های اجتماعی در انتخابات» به چاپ دوم رسید