مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 07:552021-08-11سياسي

فعالیت نخستین شهرک زیست فناوری کشور آغاز شد


رییس پارک علم و فناوری استان بوشهر گفت: فعالیت نخستین شهرک زیست فناوری کشور در استان بوشهر آغاز شد.

- حسن حبیبی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرک زیست فناوری استان بوشهر در بخش دلوار شهرستان تنگستان در زمینی به مساحت 70 هکتار تدارک شده است.

وی تصریح کرد: این شهرک به دلیل قرار گرفتن در منطقه ساحلی، فرصت بی نظیری برای علاقه مندان به سرمایه گذاری در حوزه زیست فناوری به وجود آورده است.

حبیبی افزود: پس از تصویب ایجاد شهرک زیست فناوری استان بوشهر به عنوان نخستین شهرک کشور در این زمینه، با تشکیل شورای زیست فناوری با حضور کارشناسان مجرب ارزیابی، فراخوان لازم برای سرمایه گذاری شرکت های زیست فناوری در این شهرک انجام شد.

وی اظهار داشت: به عقیده بسیاری از دانشمندان، دریا در آینده نه چندان دور به دلیل تأثیرگذاری بالا در حوزه سلامت و بهداشت و درمان به یک داروخانه ارزشمند تبدیل خواهد شد.

رییس پارک علم و فناوری استان بوشهر در خصوص شروع به فعالیت شرکت های زیست فناور به زودی در شهرک زیست فناوری گفت: پس از فراخوان انجام شده در زمینه جذب شرکت ها، هم اکنون کار بررسی توسط شورای زیست فناوری با همکاری استانداری، کارشناسان، متخصصان حوزه زیست فناوری، استادان دانشگاه ها و شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت نخستین شهرک زیست فناوری کشور آغاز شد

فعالیت نخستین شهرک زیست فناوری کشور آغاز شد