مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 07:452021-08-11پزشكي

مبتلایان به کرونا لزوما نباید در بیمارستان بستری شوند


رییس انستیتو پاستور ایران با بیان اینکه مبتلایان به کرونا لزوما نباید در بیمارستان بستری شوند، گفت: بستری شدن در بیمارستان به دلایل متعددی ممکن است شرایط انتقال ویروس را در جامعه افزایش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا بیگلری رییس انستیتو پاستور ایران درخصوص شرایط خاصی که در کشور و دنیا در پی شیوع کرونا شاهد آن هستیم، اظهار کرد: هرگونه تجمع و تردد سبب شعله ور شدن ویروس و حادتر شدن شرایط موجود خواهد شد که این موضوع منحصر به ایران نیست و در تمام جوامع هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه مبتلایان به کرونا لزوما نباید در بیمارستان بستری شوند، تاکید کرد: بستری شدن در بیمارستان به دلایل متعددی ممکن است شرایط انتقال ویروس را در جامعه افزایش دهد؛ به طور مثال همراهان بیمار هم ممکن است آلوده شوند.

بیگلری عنوان کرد: تنها درصد بسیار محدودی از کسانی که تست آزمایشگاهی آنها مثبت است و بیماری شان به اثبات رسیده است، نیاز به بستری دارند.

در دنیا هم روال این است که اغلب مبتلایان معمولا در خانه درمان می شوند، البته در راستای این امر باید به مردم آموزش عمومی داده شود تا بدانند چگونه از بیماران خود در منزل مراقبت کنند.

رییس انستیتو پاستور ایران ادامه داد: نکته بسیار مهم دیگر این است که کسانی که بیمار هستند و در منزل یا بیمارستان دوران نقاهت را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبتلایان به کرونا لزوما نباید در بیمارستان بستری شوند

مبتلایان به کرونا لزوما نباید در بیمارستان بستری شوند