مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 07:452021-08-11اقتصادي

برگزاری جلسه با بانک ها برای گشایش اعتباری خرید 630 دستگاه واگن


به منظور بررسی قرارداد فاینانس خرید 630 دستگاه واگن و گشایش اعتباری آن، جلساتی با نمایندگان بانک های کشاورزی و شهر برگزار خواهد شد تا این فرصت استثنایی از دست نرود.

- به منظور بررسی قرارداد فاینانس خرید 630 دستگاه واگن و گشایش اعتباری آن، جلساتی با نمایندگان بانک های کشاورزی و شهر برگزار خواهد شد تا این فرصت استثنایی از دست نرود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی امام مدیرعامل شرکت مترو با اعلام مطلب فوق افزود: طبق مصوبه شورای اقتصاد، هزینه های قرارداد خرید 630 دستگاه واگن برای تجهیز ناوگان شبکه حمل و نقل ریلی مترو تهران باید توسط دولت تامین شود و در همین راستا سازمان شهرداری ها به عنوان دستگاه اجرایی مرتبط در سال 1396 اقدام به برگزاری مناقصه و عقد قرارداد مربوطه کرده است.

مدیرعامل شرکت مترو تهران در ادامه افزود: طبق مفاد قرارداد منعقد شده، جهت عملیاتی شدن فاینانس مورد اشاره و بابت پیش پرداخت و هزینه های مرتبط با گشایش اعتبار اسنادی، نیاز به حدود 4 هزار میلیارد تومان منابع می باشد و علیرغم مصوبات قانونی قبلی، اخیراً از شهرداری تهران درخواست تامین 50 درصد پیش پرداخت این قرارداد شده است.

این در حالی است که شهرداری تهران اعتباری در سال 1400 در این خصوص ندارد و اساساً تعهدی در این خصوص نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه با بانک ها برای گشایش اعتباری خرید 630 دستگاه واگن

برگزاری جلسه با بانک ها برای گشایش اعتباری خرید 630 دستگاه واگن