مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 07:452021-08-11سياسي

جلسه کارشناسان پزشکی قانونی ایران و بلاروس برگزار شد


سومین جلسه از سلسله جلسات آموزشی مشترک بین کارشناسان پزشکی قانونی ایران و جمهوری بلاروس با موضوع معاینات روان پزشکی قانونی در افراد نابالغ برگزار شد.

- سومین جلسه از سلسله جلسات آموزشی مشترک بین کارشناسان پزشکی قانونی ایران و جمهوری بلاروس با موضوع معاینات روان پزشکی قانونی در افراد نابالغ برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، در این جلسه مسعود قادی پاشا معاون پزشکی و آزمایشگاهی سازمان با قدردانی از همکاری کارشناسان پزشکی قانونی کشور بلاروس، برپایی این جلسات را زمینه ای برای تعامل و انتقال تجربیات و دانش طرفین به یکدیگر دانست.

در این جلسه که فرزانه مهدیزاده مدیرکل امور معاینات بالینی سازمان و مهدی صابری رییس بخش روان پزشکی قانونی پزشکی قانونی استان تهران نیز حضور داشتند، توضیحاتی در خصوص خدمات بخش روان پزشکی قانونی، نوع ارجاعات این بخش، نحوه رسیدگی و پاسخ به درخواست های مربوط به نابالغین و .

ارائه شد.

از کشور بلاروس نیز لئودمیلامون رییس بخش تحقیقات روانشناسی و روان پزشکی و ویلادیمیر سمیونف رییس بخش آزمایشات روانشناسی پزشکی قانونی شرکت داشتند و در مورد نوع فعالیت و رسیدگی به پرونده های روان پزشکی قانونی در افراد نابالغ توضیحاتی ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه کارشناسان پزشکی قانونی ایران و بلاروس برگزار شد

جلسه کارشناسان پزشکی قانونی ایران و بلاروس برگزار شد