مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-11اقتصادي

آبرسانی سیار 360 هزار لیتر آب شرب در روستاهای خوی


معاون بهره برداری و توسعه آب و فاضلاب خوی از توزیع 360 هزار لیتر آب شرب از طریق آبرسانی سیار در 4 روستای شهرستان طی ماه گذشته خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون بهره برداری و توسعه آب و فاضلاب خوی از توزیع 360 هزار لیتر آب شرب از طریق آبرسانی سیار در 4 روستای شهرستان طی ماه گذشته خبر داد.

تقی پاشایی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: در تیر ماه سال جاری 4 روستای حیدرآباد عسگرآباد آغبلاغ ولدیان و زاویه حسن خان در پی افزایش دما دچار تنش آبی شده اند، و این شرکت اقدام به توزیع 360 هزار لیتر آب شرب از طریق آبرسانی سیار بین روستاییان ساکن در این مناطق کرده است.

وی با اشاره به اینکه روستاهایی که به آنها آبرسانی سیار انجام می شود 2 دسته هستند، افزود: برخی روستاها از قبل دارای مشکل کم آبی بوده و تعدادی نیز در فصل تابستان و به دلیل خشک شدن منابع آبی داخل روستا دچار کمبود آب شده اند که آبرسانی سیار به آنها تا آغاز فصل بارندگی ادامه دارد.

پاشایی عمده دلایل نیاز روستاها به آبرسانی سیار را عدم برخورداری از آب باکیفیت، کمبود آب شرب، خشک شدن یا کاهش آب چشمه ها ، بروز اتفاقات متعدد در شبکه آبرسانی روستا و کاهش سطح مخازن ذخیره برشمرد و افزود: با شیوع کرونا و نیاز مردم به رعایت مسائل بهداشتی و نیز افزایش زودهنگام گرمای هوا، مصرف آب در شهر و روستاهای تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی سیار 360 هزار لیتر آب شرب در روستاهای خوی

آبرسانی سیار 360 هزار لیتر آب شرب در روستاهای خوی