مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-11بين الملل

توقیف کاشی های ایرانی مسجدی در آمریکا به بهانه تحریم ها


رهبران جامعه مسلمانان آمریکا نسبت به این اقدام دولت آمریکا اعتراض کرده و به طعنه گفته اند اینها فقط کاشی اهدایی هستند و بمب اتمی نیستند! - رهبران جامعه مسلمانان آمریکا نسبت به این اقدام دولت آمریکا اعتراض کرده و به طعنه گفته اند اینها فقط کاشی اهدایی هستند و بمب اتمی نیستند! ماموران گمرک فرودگاهی در ویرجینیای شمالی آمریکا، کاشی های اهدایی از شهر قم ایران برای ساخت مسجدی در شهر ماناساس ایالت ویرجینیا آمریکا را به بهانه تحریم های ایران، توقیف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این کاشی ها که از شهر قم ایران برای مسجدی در شهر ماناساس در ویرجینیای شمالی آمریکا به وسیله هوایی ارسال شده بود 2 ماه پیش از سوی ماموران گمرک فرودگاه بین المللی دالس در ویرجینیا به بهانه تحریم های ایران توقیف و ضبط شده است.

ابوالفضل ناهیدیان امام جماعت مسجد ماناساس روز سه شنبه درباره توقیف این کاشی ها گفت این محموله کاشی هیچ ارتباطی به تحریم ندارد چون پولی رد و بدل نشده و اهدایی است.

او از وزارت خزانه داری دولت آمریکا خواست تا مجوز آزاد شدن کاشی های توقیفی را صادر کند.

او گفت 8 ماه پیش یک محموله مشابه را بدون مشکل خاصی دریافت کرده است اما این بار ماموران گمرک به بهانه تحریم ها، دست روی محموله گذاشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف کاشی های ایرانی مسجدی در آمریکا به بهانه تحریم ها

توقیف کاشی های ایرانی مسجدی در آمریکا به بهانه تحریم ها