مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-11ورزشي

راهیابی تیم شهید اورکی اسلامشهر به لیگ دسته دو فوتبال کشور


تیم فوتبال شهید اورکی اسلامشهر با کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته 3، به لیگ دسته 2 فوتبال کشور راه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، تیم فوتبال شهید اورکی اسلامشهر با شکست حریف خود بعثت کرمانشاه و با صدرنشینی در جدول رقابتهای لیگ دسته 3 کشور، به لیگ دسته دو راه یافت.

تیم فوتبال شهید اورکی در لیگ دسته سه کشور در آخرین دیدار خود که شب گذشته در استادیوم 7 هزار نفری شهدای اسلامشهر با اقتدار در برابر حریف حاضر و مهمان خود تیم بعثت کرمانشاه را با یک گل شکست داد و با کسب 34 امتیاز به صدرنشینی جدول  و مقام  قهرمانی رسید.

این تیم از 18 بازی انجام داده با کسب 10 برد و 4 تساوی و 3 با در بین 10 تیم قرار گرفته در جدول رقابت ها با 24 گل زده و 15 گل خورده و تفاضل 9 گل شب گذشته با تک گل بازی که توسط مصطفی کریمی وارد دروازه حریف شد، به مقام قهرمانی لیگ دسته 3 دست یافت.

تیم شهید اورکی یکی از تیم های با سابقه و قدیمی شهرستان اسلامشهر است که از دهه 60 فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرده و حضور مربیان ارزنده ای چون مرحوم ناصر احمدزاده (پدر فوتبال اسلامشهر) در این تیم یکی از افتخارات جامعه ورزش به شمار می رود، که در حال حاضر توسط محمود کاظم زاده از بازیکنان قدیمی این تیم مدیریت وهدایت می شود، در طی سالیان گذشته با کمترین امکانات و حمایت ها ولی با پشتکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی تیم شهید اورکی اسلامشهر به لیگ دسته دو فوتبال کشور

راهیابی تیم شهید اورکی اسلامشهر به لیگ دسته دو فوتبال کشور