مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-11ورزشي

سقوط دو نماینده فوتبال گیلان به لیگ سه


مرحله گروهی و نهایی رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور امشب با برگزاری مسابقات هفته هجدهم و پایانی رقابت ها خاتمه یافت و دو نماینده گیلان به مرحله اول دسته سه فوتبال ایران سقوط کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در پایان مرحله گروهی و نهایی رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور تیم های گیلانی پاس رشت و ایثار آستارا به مرحله اول دسته سه فوتبال ایران سقوط کردند و تیم های شهرداری نوشهر درمجموع با کسب 38 امتیاز و قرارگیری در صدر جدول گروه اول، شهید اورکی اسلامشهر درمجموع با کسب 34 امتیاز و قرارگیری در صدر جدول گروه دوم و ون پارس نقش جهان درمجموع با کسب 36 امتیاز و قرارگیری در صدر جدول گروه سوم به صورت مستقیم به رقابت های فصل آینده از گروه سوم با قرارگیری در رتبه های هشتم تا دهم به مرحله اول فصل آینده لیگ دسته سوم باشگاه های کشور سقوط کردند.

نمایندگان گیلان فرهنگ ایثار آستارا با رتبه نهم و پاس گیلان هم با رتبه دهم از جدول ده تیمی گروه سه مرحله نهایی لیگ سه به کار خود پایان دادند.

در ضمن این نکته مهم در خصوص نحوه سقوط در این مرحله قابل ذکر است که با توجه به آرای کمیته اخلاق در خصوص پرونده هفته پایانی لیگ دسته دوم و به دنبال آن سقوط دو رده ای تیم سردار بوکان ضعیف ترین تیم گروه سه گانه ازلحاظ امتیازی یعنی استقلال شوش با 19 امت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط دو نماینده فوتبال گیلان به لیگ سه

سقوط دو نماینده فوتبال گیلان به لیگ سه