مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-11اجتماعي

احداث 336 کلاس درس طی 4 سال در ملارد/ کمبود هنرستان و مدارس استثنایی در ملارد


مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد با اشاره به احداث 31 مدرسه و 336 کلاس درس طی 4 سال اخیر در ملارد، گفت: در حوزه احداث هنرستان های تخصصی و مدارس استثنایی این شهرستان با کمبود مواجه است.

- طیب رضایی فر مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار کرد: طی چند سال اخیر با توجه به افزایش مهاجرت به غرب استان تهران به ویژه شهرستان ملارد، نیاز به احداث و استفاده از فضاهای آموزشی جدی با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی به شدت احساس می شود.

وی با اشاره به جمعیت 81 هزار و 500 نفری دانش آموزی و خدمت 4 هزار نفر از آموزشی در ملارد، افزود: تراکم میانگین دانش آموزی در کلاس در این شهرستان 32.

5 نفر بوده و سالانه حدود 3 هزار نفر به جمعیت دانش آموزی اضافه می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد بیان کرد: تراکم دانش آموزی در مناطقی همچون سرآسیاب و مارلیک به 40 نفر در هر کلاس نیز می رسد که متاسفانه در این نقاط با توجه به تراکم بالای جمعیتی و عدم وجود زمین برای احداث مدارس با چالش مواجه هستیم.

رضایی فر با اشاره به مشارکت چشمگیر خیرین در امر مدرسه سازی گفت: اداره آموزش و مرورش با توجه به بضاعت محدود به تنهایی توانایی ساخت فضاهای آموزشی و مدارس متعددی را ندارد که در همین راستا خیرین عزیز و شهرداری ها در این امر مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 336 کلاس درس طی 4 سال در ملارد/ کمبود هنرستان و مدارس استثنایی در ملارد

احداث 336 کلاس درس طی 4 سال در ملارد/ کمبود هنرستان و مدارس استثنایی در ملارد