مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-11اقتصادي

پرداخت تسهیلات به بیش از 4 هزار و 600 نفر در سیستان و بلوچستان


مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: رسالت اصلی صندوق کارآفرینی امید حمایت از کسب و کار خرد است به گونه ای که در حوزه اشتغال سال گذشته 4 هزار و 650 نفر در حوزه کسب و کار خرد تسهیلات دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، غلامعلی صمصامی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: رسالت اصلی صندوق کارآفرینی امید حمایت از کسب و کار خرد است به گونه ای که در حوزه اشتغال از سال گذشته 4 هزار و 650 نفر در حوزه کسب و کار خرد تسهیلات دریافت کرده اند.

وی افزود: مجموع تسهیلات پرداختی اشتغال به این تعداد 230 میلیارد تومان بوده است.

صمصامی با اشاره به اینکه صندوق کارآفرینی امید برای شناسایی و کسب و کار کوچک تاکید دارد گفت: به واسطه اینکه بتوانیم متقاضیان را شناسایی کنیم تفاهم نامه های متعددی منعقد کرده ایم به گونه ای که طی تفاهم نامه با بنیاد برکت 3 هزار و 470 فقره تسهیلات به مبلغی بالغ بر 130 میلیارد تومان  به مناطق کم برخوردار پرداخت کرده ایم که تا پایان سال 3 هزار نفر دیگر به این امار اضافه می شود.

وی گفت: با ادارات دیگر نظیر شرکت شهرک های صنعتی استان، اداره ورزش و جوانان، سازمان زندان ها، اداره فرهنگ و ارشاد تفاهم نامه داریم که هر کدام  متقاضیان خود را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به بیش از 4 هزار و 600 نفر در سیستان و بلوچستان

پرداخت تسهیلات به بیش از 4 هزار و 600 نفر در سیستان و بلوچستان