مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 05:252021-08-11اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی زیرگذر بهاران


مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از پیشرفت فیزیکی 81 درصدی پروژه زیرگذربهاران خبرداد.

- داریوش حسینی در بازدید از پروژه زیرگذر بهاران بیان کرد: اجرای عملیات هر دو دهانه در باند رفت و برگشت به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است و احداث دیوارهای حائل دو طرف به طول 175 متر تمام شده است.

وی افزود: قرارداد جدید جهت تکمیل قرنیز دیوارها و اجرای رمپ های ورودی و خروجی به شهرک صنعتی تا اجرای آسفالت منعقد شده و عملیات ساب بیس بیس و آسفالت رمپ های ورودی و خروجی به اتمام رسیده که اداره کل در حال ارزیابی رمپ و لوپ های باند همدان - کرمانشاه است.

حسینی ادامه داد: با توجه به مصوبه دور سوم سفرهای استانی هیئت دولت به استان همدان در سال 89 برای رفع حادثه خیزی نقطه اتصال مسیر شهرک صنعتی بهاران با محور شریانی همدان-کرمانشاه این طرح در دست اجرا قرار گرفت که در سال 1390 آغاز شد و پیش بینی می شود در سالجاری به بهره برداری برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی، حسینی در رابطه با مشخصات فنی پروژه افزود: احداث زیرگذر با دهانه 14 متر و به طول 40 متر و ایجاد مسیرهای ارتباطی است و از مشکلات و مباحث قابل پیگیری این پروژه تأمین اعتبار کافی از سرجمع منابع استانی و تملک اراضی مورد نیاز طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی زیرگذر بهاران

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی زیرگذر بهاران