مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-11ورزشي

مجلس به سفرهای نجومی المپیک رسیدگی کند


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش مجلس سفرهای نجومی برخی از افراد به بازی های المپیک را مورد بررسی دقیق قرار دهند.

- ، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 20 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: روز گذشته مجلس تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی و پرداخت های نامتعارف را به تصویب رساند و جا دارد که مجلس به موضوع سفرهای نجومی هم ورود کند.

وی بیان کرد: در بازی های المپیک صرفاً 65 ورزشکار اعزام شدند اما تعداد همراهان آنان 188 نفر بودند و برخی از آنها حتی مربی یا حتی رییس فدراسیون هم نبودند.

عضو هیئت رییسه مجلس تصریح کرد: در شرایطی که تیم ملی هندبال ایران به مسابقات المپیک اعزام نشده، رییس فدراسیون هندبال به چه علت به محل برگزاری مسابقات رفته است؟ همچنین چه ضرورتی داشت که رییس فدراسیون اسکی در المپیک تابستانه حضور یابد؟ علاوه بر این، رؤسای سابق فدراسیون های تنیس و دوومیدانی به چه علت به محل برگزاری این مسابقات اعزام شده اند؟ سلیمی ادامه داد: گفته می شود که وزیر ورزش و جوانان بادیگارد با خودش به این کشور برده و سوال ما این است که چه تهدیدی در آن کشور برای وی وجود داشته که این کار را انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس به سفرهای نجومی المپیک رسیدگی کند

مجلس به سفرهای نجومی المپیک رسیدگی کند