مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 05:102021-08-11سياسي

در حوزه کرونا فرصت سوزی های زیادی کردیم


برای مقابله موثر با ویروس کرونا فرصت سوزی زیادی کردیم که علت این فرصت سوزی برخی بی تدبیری ها و اتخاذ تصمیمات اشتباه بود.

- ایسنا/اصفهان یک نماینده سابق مجلس گفت: برای مقابله موثر با ویروس کرونا فرصت سوزی زیادی کردیم که علت این فرصت سوزی برخی بی تدبیری ها و اتخاذ تصمیمات اشتباه بود.

عباسعلی پوربافرانی در گفت و گو با ایسنا درباره وضعت کرونا در کشور، اظهار کرد: در پایان مجلس دهم اعلام کردیم که موضوع کرونا موضوعی نیست که درباره آن ساده انگاری شود و برای مقابله با آن همه دستگاه ها باید همکاری کنند.

در حوزه بیماری های واگیردار اگر کوچکترین فرصتی را از دست بدهید جبران آن سخت می شود و در این باره برخی از فرصت ها از دست رفت.

وی افزود: علت از دست رفتن فرصت ها برای مقابله موثر با کرونا بی تدبیری و سستی برخی مسئولان بود.

البته مردم با وجودی که در بسیاری از موارد به خوبی با دستگاه های اجرایی همکاری کردند، اما در برخی موارد پروتکل های بهداشتی را زیر پا گذاشتند که در نتیجه به این دلایل امروز در وضعیت حاد کرونایی قرار گرفته ایم.

این عضو سابق کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در حوزه عمومی وقتی قرار است کاری انجام شود باید همه دست به دست هم بدهند و اینگونه نیست که مسئولی حرکت کند، اما مردم در کنار او حرکت نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوزه کرونا فرصت سوزی های زیادی کردیم

در حوزه کرونا فرصت سوزی های زیادی کردیم