مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-11سياسي

راه اندازی مراکز هنر خلاق در هرمزگان


رییس حوزه هنری هرمزگان از راه اندازی مراکز هنر خلاق در استان، مبتنی بر فناوری های نرم و فعالیت های هنری شتاب دهنده در زمینه اقتصاد هنر خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس حوزه هنری هرمزگان از راه اندازی مراکز هنر خلاق در استان، مبتنی بر فناوری های نرم و فعالیت های هنری شتاب دهنده در زمینه اقتصاد هنر خبر داد.

سعید عبدلی زاده، صبح امروز (19 مردادماه) با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا هرمزگان، به مناسبت روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران بازوی ما در انعکاس فعالیت های فرهنگی و هنری استان به خصوص در بخش فرهنگی و هنری هستند.

وی ضمن قدردانی از فعالیت های مهم خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی حوزه فرهنگ و هنر انقلاب، افزود: خبرنگاران حلقه وصل مردم مخاطبان فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی و مسئولین این عرصه هستند و اگر این انعکاس فعالیت ها و در کنارش شناسایی خلأها و مشکلات و بازتاب آن نبود، ما نمی توانستیم در فعالیت های فرهنگی خود موفق باشیم.

رییس حوزه هنری هرمزگان تصریح کرد: حوزه هنری یکی از مهم ترین رسالت های خود را پرورش و فراهم کردن امکانات و جایگاهی برای رشد هنرمندان انقلاب اسلامی و تولید آثار مبتنی بر ارزش های انقلاب، قرار داده است.

امروز مأموریتی با عنوان طرح تحول حوزه هنری انقلاب اسلامی را در کشور دنبال می کنیم و سعی داریم در این چهارچوب فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مراکز هنر خلاق در هرمزگان

راه اندازی مراکز هنر خلاق در هرمزگان