مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 04:202021-08-11سياسي

اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی 1400 در بیش از 30 بقعه متبرکه هرمزگان


معاون فرهنگی اوقاف هرمزگان از اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی 1400 در بیش از 30 بقعه متبرکه استان خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان معاون فرهنگی اوقاف هرمزگان از اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی 1400 در بیش از 30 بقعه متبرکه استان خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی آزادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طرح سوگواره بصیرت عاشورایی 1400 در بقاع متبرکه استان با شروع ایام محرم به اجرا در می آید و با توجه به وضعیت قرمز کرونایی هرمزگان این طرح در بیش از 30 بقعه متبرکه سطح استان با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.

معاون فرهنگی اوقاف هرمزگان تصریح کرد: شعار طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در سال جاری ایران بهتر در سایه سار اهل بیت(ع) توأم با جهاد و تلاش و خودکفایی است و سعی داریم تمام توان خود را برای عملی کردن این شعار به کار ببندیم.

آزادی ادامه داد: سیاه پوش کردن و آماده سازی فضاهای روباز در بقاع متبرکه و فضای پیرامونی این بقاع، آماده سازی جایگاه در صحن بقاع متبرکه برای برگزاری مجالس و حضور هیئات مذهبی، تعویض پرچم بقاع متبرکه با بیرق عزای سیدالشهدا(ع)، برگزاری مراسم شب و روز تاسوعا و عاشورا و همچنین اقامه نماز تاسوعا و عاشورا، برپایی خیمه های معرفت، برگزاری مراسم چهارپایه خوانی با همکاری کانون مداحان استان در بقاع متبرکه، راه اندازی کاروان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی 1400 در بیش از 30 بقعه متبرکه هرمزگان

اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی 1400 در بیش از 30 بقعه متبرکه هرمزگان