مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 04:102021-08-11سياسي

استکبار جهانی در برابر فرهنگ عاشورایی ذلیل شده است


جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استکبار جهانی در 42 سال اخیر در برابر فرهنگ عاشورایی ملت ایران ذلیل و خوار شده است.

- سردار فدوی 20 مرداد در مراسم معارفه فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان انقلاب با هر حربه ای وارد میدان شدند تا ملت ایران را با تمام عزت و عظمت خود به زانو درآورند اما در این 42 سال نه تنها به این امر موفق نشدند بلکه در صحنه های مختلف با شکست و ناکامی روبه رو بودند.

وی وعده الهی را در غلبه حزب الهی بر حزب شیطان یادآور شد و تصریح کرد: وعده خداوند در 42 سال اخیر به معنای واقعی تحقق پیدا کرده و جمهوری اسلامی ایران به رغم همه کارشکنی های استکبار جهانی امروز در قله عزت و افتخار است.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از شعارهای اصیل این ملت در صحنه مبارزه با دشمنان تکیه و تمسک به فرهنگ عاشورایی بوده که روحیه مقاومت رزمندگان اسلام را در جبهه مبارزه با کفر افزایش داده و به نوعی قلعه صیانت برای این کشور به وجود آورده است.

فدوی افزود: نه تنها ملت ایران بلکه ملت های آزادیخواه با همین روحیه مقاومت و فرهنگ عاشورایی بر دشمنان غلبه کردند که نمونه موفق آن سوریه، لبنان، فلسطین و یمن بوده که با تکیه بر همین روحیه توانسته ابرقدرت های بسیاری را شکست داده و ایادی آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار جهانی در برابر فرهنگ عاشورایی ذلیل شده است

استکبار جهانی در برابر فرهنگ عاشورایی ذلیل شده است