مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 04:102021-08-11حوادث

کشف بیش از یک تن موادمخدر در درگیری مسلحانه در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری پلیس با اعضای یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر در مسیر ایرانشهر به خاش خبر داد و گفت: در این درگیری بیش از یک تن مواد مخدر کشف شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری پلیس با اعضای یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر در مسیر ایرانشهر به خاش خبر داد و گفت: در این درگیری بیش از یک تن مواد مخدر کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار احمد طاهری 20 مردادماه اظهارکرد: در ادامه طرح شناسایی، مقابله و انهدام باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان، ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان های ایرانشهر و خاش در عملیاتی هماهنگ موفق به شناسایی اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر در جنوب استان شدند.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی و شبانه ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان تحرکات اعضای این باند حرفه ای تحت رصد پلیس قرار گرفت تا اینکه شب گذشته قاچاقچیان در روستای آبادان 2 دستگاه خودروی سواری 405 را مشاهده کردند که قاچاقچیان به محض رویت ماموران قصد فرار از محل را داشتند و با تیراندازی به سمت پلیس متعاقبا با آتش پرحجم تکاوران انتظامی استان روبه رو شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: پس از ساعاتی درگیری مسلحانه، قاچاقچیان که تاب تحمل در براب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک تن موادمخدر در درگیری مسلحانه در سیستان و بلوچستان

کشف بیش از یک تن موادمخدر در درگیری مسلحانه در سیستان و بلوچستان