مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 03:252021-08-11اجتماعي

کنگره سراسری قرآنی کریم ویژه مدارس استعدادهای درخشان در خراسان شمالی برگزار شد


رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان خراسان شمالی گفت: کنگره سراسری قرآنی کریم ویژه مدارس استعدادهای درخشان به اتمام رسید.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان خراسان شمالی گفت: کنگره سراسری قرآنی کریم ویژه مدارس استعدادهای درخشان به اتمام رسید.

فرانک محمدی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه کنگره سراسری قرآنی ویژه مدارس استعدادهای درخشان در چهار رشته برگزار شد، بیان کرد: این مسابقات در چهار رشته مفاهیم، حفظ، حفظ ویژه و قرائت تحقیق در سال 1400 در حال برگزار شد و این کنگره از اردیبهشت ماه در مقاطع متوسطه دوره اول و دوم در استان کلید خورد و دانش آموزان سمپاد در رشته مفاهیم با موضوعات (خود باوری و تمدن سازی ) در قالب آثار هنری ساخت کلیپ تصویرسازی ، تهیه پادکست و طراحی اینفوگراف ( اطلاع نگاشت ) به صورت مجازی از طریق شبکه شاد شرکت کردند و 59 اثر (50اثر مدارس دخترانه و 9 اثر مدارس پسرانه) به مرحله کشوری ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه مرحله استانی این کنگره در 12 مرداد ماه سال جاری برگزار شد، افزود: مرحله استانی این مسابقه در دبیرستان فرزانگان بجنورد با حضور 64 دانش آموز سمپاد برگزار شد که 17 دانش آموز از شهرستان بجنورد، 24 دانش آموز از شهرستان شیروان و 23 دانش آموز از شهرستان اسفراین به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره سراسری قرآنی کریم ویژه مدارس استعدادهای درخشان در خراسان شمالی برگزار شد

کنگره سراسری قرآنی کریم ویژه مدارس استعدادهای درخشان در خراسان شمالی برگزار شد