مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 03:102021-08-10سياسي

مجلسی ها وکیل الدوله نیستند/ با هیچ وزیر پیشنهادی عهد اخوت نبسته ایم


نائب رییس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: مجلس یازدهم وکیل الدوله نیست و در راستای دفاع از حقوق مردم به توانمندی ها، خلاقیت ها، تجارب ارزشمند و برنامه های وزرای پیشنهادی، - رأی اعتماد خواهد داد.

سید محمد پاک مهر نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره ترکیب کابینه سیزدهم، گفت: دولت سیزدهم باید کابینه انقلابی، جهادی، با تجربه، متعهد که دارای پشتکار و انگیزه قوی باشند به مجلس معرفی کند.

وزرای دولت سیزدهم باید شیفته خدمت بوده و دلسوز مردم باشند.

باید انسجام و همدلی بین اعضای کابینه وجود داشته باشد.

وی افزود: نمایندگان وکیل مردم هستند و مجلس یازدهم وکیل الدوله نیست و در راستای دفاع از حقوق مردم به توانمندی ها، خلاقیت ها، تجارب ارزشمند و برنامه های وزرا رأی اعتماد خواهد داد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه مجلس شاخص های عمومی و اختصاصی هر یک از وزرای کابینه را با دقت بررسی می کند، تصریح کرد: مجلس به برنامه های موفق و ایده آل رأی می دهد و صرفاً هر گزینه ای که از سوی دولت سیزدهم به مجلس معرفی شود، رأی اعتماد به نمایندگان را جلب نخواهد کرد.

پاک مهر تأکید کرد: وزرای پیشنهادی که بدون برنامه، انگیزه و دارای کارنامه ضعیف باشند ولو اینکه به دولت نزدیک بوده و از دوستان ما باشند، رأی اعتماد مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلسی ها وکیل الدوله نیستند/ با هیچ وزیر پیشنهادی عهد اخوت نبسته ایم

مجلسی ها وکیل الدوله نیستند/ با هیچ وزیر پیشنهادی عهد اخوت نبسته ایم