مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 02:502021-08-10اقتصادي

ظرفیت بیمارستان ها پر است/میزان رعایت پروتکل ها به شدت پایین آمده است


ظرفیت بیمارستان ها پر است، میزان مرگ و میر در حال افزایش و قدرت سرایت ویروس نیز چند برابر شده، اما میزان رعایت پروتکل ها به شدت پایین آمده است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: ظرفیت بیمارستان ها پر است، میزان مرگ و میر در حال افزایش و قدرت سرایت ویروس نیز چند برابر شده، اما میزان رعایت پروتکل ها به شدت پایین آمده است.

محمد نوذری در نشست فوق العاده کرونای استان اظهار کرد: اوضاع کرونا در کشور و استان بسیار نگران کننده و وخیم است، میزان رعایت پروتکل ها به شدت پایین امده و شاهد بی توجهی مردم هستیم.

وی گفت: ظرفیت بیمارستان ها پر است، میزان مرگ و میر در حال افزایش و قدرت سرایت ویروس نیز چند برابر شده، این در حالی است که میزان رعایت پروتکل ها به شدت پایین امده، لذا ضرورت دارد مردم بیش از گذشته در رعایت پروتکل ها اهتمام داشته و همکاری خوبی در راستای کنترل بیماری داشته باشند.

استاندار ایلام با بیان اینکه در بحث های لجستیکی برای راه اندازی مراکز واکسیناسیون، دانشگاه علوم پزشکی نیازهای خود را اعلام کند تا از طریق فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی تامین شود، تصریح کرد: در میزان واکسیناسیون بالاتر از نرم کشوری قرار داریم و در استان روزانه بیش از 5 هزار دوز تزریق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بیمارستان ها پر است/میزان رعایت پروتکل ها به شدت پایین آمده است

ظرفیت بیمارستان ها پر است/میزان رعایت پروتکل ها به شدت پایین آمده است