مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 02:352021-08-10اقتصادي

نفس تنگ کرونایی ها در راهروهای بیمارستان بیرجند


رییس بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند گفت: اکنون فضای کرونای بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند کاملا تکمیل شده است؛ به گونه ای که از راهروهای بیمارستان نیز برای بستری بیماران کرونایی استفاده می کنیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند گفت: اکنون فضای کرونای بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند کاملا تکمیل شده است؛ به گونه ای که از راهروهای بیمارستان نیز برای بستری بیماران کرونایی استفاده می کنیم.

علیرضا محمودی راد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با افزایش بیماران کرونایی کم کم تعداد تخت های این بیمارستان افزایش پیدا کرد.

وی افزود: با افزایش بیماران، بخش های مختلف بیمارستان پر شد و اکنون با ظرفیت کامل، پرسنل این بیمارستان در حال خدمت رسانی هستند.

رییس بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند بیان کرد: در پیک قبلی کرونا، بخش چشم، گوش و حلق و بینی را به بیمارستان رازی بیرجند منتقل کردیم و بخش اطفال را نیز جابجا کردیم، اما در پیک جدید با افزایش یکباره تعداد بیماران، ناگزیر به استفاده از تمام ظرفیت بخش کودکان بیمارستان در کنار بخش های داخلی و عفونی شدیم.

محمودی راد بیان کرد: اکنون در یک کریدور و راهروی کنار بخش داخلی و همچنین بخش عفونی به چهار الی پنج بیمار تزریق داخلی و بستری خدمات رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفس تنگ کرونایی ها در راهروهای بیمارستان بیرجند

نفس تنگ کرونایی ها در راهروهای بیمارستان بیرجند