مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 02:302021-08-10اقتصادي

گلستان پایلوت طرح مسکن جوانان/ 17 هزار نفر ثبت نام کردند


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: گلستان پایلوت طرح مسکن جوانان در کشور بوده و تاکنون 17 هزار گلستانی در 200 روستای هدف استان ثبت نام کرده اند.

- ، سیدمحمد حسینی شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: گلستان پایلوت طرح مسکن جوانان در کشور بوده و برای انجام این طرح 27 تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی بسته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: حدود 900 میلیارد تومان برای این طرح پیش بینی و با بانک های عامل تفاهم نامه های لازم منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه 17 هزار گلستانی در 200 روستای هدف، ثبت نام کردند، گفت: این طرح به دو روش خودمالکی و انبوه سازی در حال برنامه ریزی است.

حسینی ادامه داد: حدود چهار هزار نفر در ساخت به روش خودمالکی شرکت کردند که تاکنون دو مرحله برای این افراد پیامک ارسال شده و از متقاضیان می خواهیم برای تعیین تکلیف درخواست خود به بنیاد مسکن محل سکونتشان مراجعه کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با اشاره به اینکه در روش انبوه سازی بیش از 10 هزار نفر در روستا متقاضی بودند، گفت: بنیاد مسکن از شهریور ماه به دنبال تامین زمین و صدور پروانه خواهد رفت و امیدواریم همزمان با روز روستا در مهرماه، بتوانیم عملیات اجرایی سه هزار و 500 واحد از این طرح را آغاز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان پایلوت طرح مسکن جوانان/ 17 هزار نفر ثبت نام کردند

گلستان پایلوت طرح مسکن جوانان/ 17 هزار نفر ثبت نام کردند