موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 02:152021-08-10بين الملل

کشته شدگان خشونت های میانمار به 962 تن رسید


نماینده سازمان ملل در میانمار سه شنبه شب اعلام کرد که از زمان کودتای نظامی در این کشور دستکم 962 نفر بدست نیروهای امنیتی کشته شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از یوروآسیا تایمز، کریستین شرانر بورگنر در کنفرانس خبری گفت، وضعیت در میانمار بسیار نگران کننده است، به نظر می رسد مین آنگ هلینگ فرمانده کل میانمار مصمم است که قدرت خود را تقویت کند.

بورگنر افزود، ارتش میانمار در حال حاضر بیش از 7000 نفر از جمله خارجیان را بازداشت کرده است، از این تعداد پنج هزار و 526 نفر همچنان در بازداشت به سر می برند که 104 تن از آنها کودک هستند.

ارتش میانمار در ماه فوریه قدرت را با ادعای تقلبِ وسیع در انتخابات 2020 که منجر به پیروزی حزبِ اتحاد ملی برای دموکراسی به رهبری سوچی شده بود به دست گرفت.

آنگ سان سوچی که از 1 فوریه ( 13 بهمن ) با اتهاماتی از جمله سرپیچی کردن از محدودیت های کرونا و واردات غیرقانونی بیسیم در بازداشت به سر می برد ممکن است به بیش از یک دهه حبس متهم شود.

فشارهای بین المللی شامل تحریم هایی که ارتش و کسب و کارهای مرتبط با ارتش را هدف قرار داده، تاکنون ضربه ای به حکومت نظامی وارد نکرده است.

10 کشور عضو اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا ( آ.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدگان خشونت های میانمار به 962 تن رسید

کشته شدگان خشونت های میانمار به 962 تن رسید