مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 01:502021-08-10سياسي

رسیدگی به مطالبات و پیشنهادات منطقی شهروندان از استراتژی های مخابرات کردستان است


رسیدگی به مطالبات و پیشنهادات منطقی شهروندان از استراتژی های منطقه به منظور جلب رضایت و رعایت اصل مشتری مداری است که تمام این مجموعه در این راستا گام های بلند و مثمرثمری برداشته و از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند.

- آزاد حکمت در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در سال جاری به منظور دریافت، رسیدگی و تحلیل نقطه نظرات مردم در خصوص مسائل مخابراتی و مشکلات احتمالی، با 420 نفر از شهروندان متقاضی، به صورت چهره به چهره دیدار و یا ارتباط تلفنی داشته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه مشتریان و شهروندان به عنوان یکی از سرمایه اصلی شرکت مخابرات ایران و به تبع در منطقه کردستان به شمار می آیند، گفت: دریافت نظرات و پیشنهادات کارشناسی شده از سوی آنان می تواند یاری رسان مجموعه در شناسایی نقاط ضعف و تقویت فرصت ها باشد.

حکمت اعلام کرد: در بخشی از این ارتباط که در حوزه برون سازمانی به دو صورت چهره به چهره و تلفنی انجام شده است، به نوع و کیفیتِ خدمات و محصولات مخابراتی در سه حوزه تلفن ثابت، ارتباطات سیار و دیتا از سوی مشتریان در نقاط مختلف استان اشاره شده است.

 وی همچنین اظهار داشت: درحوزه درون سازمانی نیز مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی پرسنل شاغل، بازنشستگان و پیمانکاران به ثبت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مطالبات و پیشنهادات منطقی شهروندان از استراتژی های مخابرات کردستان است

رسیدگی به مطالبات و پیشنهادات منطقی شهروندان از استراتژی های مخابرات کردستان است