مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 18:502021-08-10سياسي

قطعی آب شرب آب بر حل شده است


با پی گیری های انجام شده، قطعی های مکرر آب شرب در آب بر که به دلیل سوءمدیریت در مصرف آب بود، تا حدودی حل شده است.

- مروت احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه اعضای شورای ششم حجت اله شعبانی را به عنوان سرپرست شهرداری شهر آب بر انتخاب کرده اند، اظهار کرد: طبق سیاست هایی که شورای ششم اتخاذ کرده، اولویت برای اعضای شورای ششم، رسیدگی به مناطق محروم و حمایت از مردم این منطقه است.

رییس شورای اسلامی شهر آب بر ادامه داد: هر چند طارم هندوستان ایران است ولی این شهرستان دارای مناطق محروم است که ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی در این منطقه و ایجاد درآمد پایدار برای اهالی از اولویت های شورای ششم است.

وی با بیان اینکه تمام انتظارات مردم باید جمع آوری و بررسی شود، گفت: بازسازی بافت فرسوده در شهرستان آب بر از دیگر اولویت های شورای ششم است.

احمدی با بیان اینکه در حال حاضر فردی برای سکان داری شهردای شهر آب بر ثبت نام نکرده است، افزود: سرپرست شهرداری این شهرستان می تواند یکی از گرینه ها برای انتخاب شهرداری توسط اعضای شورای شهر آب بر باشد.

رییس شورای شهر آب بر با اشاره به قطعی های مکرر آب شرب این شهرستان ادامه داد: قطعی های مکرر آب شرب در شهرستان آب بر که به دلیل سوءمدیریت در مصرف آب بود با پی گیری های انجام شده تا حدودی ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی آب شرب آب بر حل شده است

قطعی آب شرب آب بر حل شده است