مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 18:002021-08-10پزشكي

وضعیت شهرستان سقز به لحاظ کرونا نگران کننده است


فرماندار سقز با ابراز نگرانی از وضعیت گسترش کرونا در این شهرستان، بر تشدید نظارت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، کامیل کریمیان در جلسه ستاد کرونا شهرستان سقز با اشاره به روند افزایش بیماران کرونایی بستری در بیمارستان و ابتلای کودکان به این بیماری، نسبت به وضعیت نگران کننده شهرستان هشدار داد.

فرماندار ویژه سقز با بیان اینکه، تاکنون شاهد 4 موج و پیک سهمناک کرونا در شهرستان سقز بوده ایم، ورود شهرستان سقز به موج پنجم را به دلیل کاهش رعایت پروتکل ها، عادی انگاری بیماری و طولانی شدن روند آن اعلام کرد.

وی وضعیت واکسیناسیون را در شهرستان سقز مطلوب برآورد کرد و از تلاش مرکز بهداشت، مجموعه بهداشت و درمان و دستگاه های اجرایی همکار در راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون تقدیر کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز هم با اشاره به روند افزایش مبتلایان به کرونا و بستری آنان در بیمارستان، وضعیت را وخیم و این موج را بسیار خطرناک توصیف کرد.

انور بهرامی عنوان کرد: متاسفانه چند نفر از کودکان سقزی هم به این بیماری مبتلا شده اند و درگیری ریوی و تنفسی شدیدی هم داشته اند.

وی روند واکسیناسیون را مطلوب توصیف و تصریح کرد: در صورتی که 70 درصد افراد جامعه واکسن دُز دوم را تزریق کنند، ایمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت شهرستان سقز به لحاظ کرونا نگران کننده است

وضعیت شهرستان سقز به لحاظ کرونا نگران کننده است