مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 17:452021-08-10سياسي

خطر تکمیل تخت های بیمارستانی در استان سمنان وجود دارد


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، گفت: تا کنون مشکل تامین تخت بیمارستانی برای بیماران کرونایی در استان وجود نداشته اما اکنون خطر کمبودها وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیستند و لذا چنانچه این بیماران به دلیل تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی موفق به پذیرش و درمان بیماری خود نشوند، امکان افزایش مرگ ومیرهای استان در سایر بیماری ها نیز وجود خواهد داشت.

همه باید نسبت به بهداشت حساس باشند جانشین رییس ستاد کرونای سمنان با بیان اینکه هر کدام از ما به فراخور جایگاه حقیقی و حقوقی خود باید نسبت به موضوع بیماری در برنامه های عزاداری سرور و سالار شهیدان، گشت های مشترک با حضور نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی و فرمانداری تشکیل شود.

ادارات واکسن درخواست نکنند معاون استاندار سمنان همچنین بیان داشت: فرمانداران استان از امشب موظف هستند تا شرایط لازم جهت حضور گشت های مشترک در تمام برنامه های عزاداری را فراهم کرده و تذکرات میدانی را در محل برگزاری مراسم ارائه کرده و چنانچه مسئولان هیئت ها توجهی به این تذکرات نکنند، گشت های تلفیقی مجاز به معرفی متخلفان به مراجع قضایی خواهند بود همچنین بر اساس قانون، تمامی مصوبات ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا در حکم مصوبات شورای امنیت ملی بوده و لازم لازم الاجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر تکمیل تخت های بیمارستانی در استان سمنان وجود دارد

خطر تکمیل تخت های بیمارستانی در استان سمنان وجود دارد