مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 17:302021-08-10اقتصادي

جایگاه ممتاز گیلان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری


استاندار گیلان با ابراز خرسندی از جایگاه ممتاز گیلان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری و حمایت از مشاغل آسیب دیده ناشی از کرونا گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع غروب امروز در جلسه مشترک کارگروه های اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری و تسهیل و رفع افزود: فرصت ایجاد شده در مرحله پنجم و نیز تبصره 16 روستایی، امکان بهره مندی از سهم اعتبارات جذب نشده استان های دیگر باتوجه به متقاضیان گیلانی را فراهم ساخته است.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر لزوم تسریع در جذب اعتبارات تکلیفی و استفاده از منابع داخلی بانک ها بیان کرد: گزارش ارائه شده مبنی بر رشد همکاری و مشارکت بانک های غیردولتی، قابل توجه بوده که نشانگر اهتمام آنها به موضوع اشتغال دارد و استمرار آن مورد انتظار است.

زارع بهره گیری از منابع مردم گیلان در جهت توسعه اشتغال، تولید و کارآفرینی در همین استان را موجب اعتماد بیشتر و مشارکت مضاعف آنان ذکر کرد.

وی با تأکید بر ضرورت استفاده از نوآوری در فعالیت های اقتصادی و اشتغال و شتاب در روند پرداخت تسهیلات رونق تولید به کارآفرینان و ایجاد یک جهش در روزهای آتی گفت: پرداخت تسهیلات حمایتی به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان برای انجام فعالیت های اقتصادی و تولیدی در شرایط کنونی، اقدامی با اهمیت و ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه ممتاز گیلان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری

جایگاه ممتاز گیلان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری