مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 17:152021-08-10حوادث

کشف 85 درصدی سرقت ها در شهرستان اهر


فرمانده انتظامی شهرستان اهر از کشف 85 درصدی سرقت ها در این شهرستان خبر داد.

- ، قدرت آقاپور عصر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به این که بیش از 85 درصد سرقت های به وقوع پیوسته در شهرستان اهر را کشف کرده ایم، اظهار داشت: با تدابیر سلسله مراتب فرماندهی ناجا و اقدامات تخصصی پلیسی، 85 درصد سرقت ها کشف، سارقین دستگیر و اموال مسروقه به صاحبان بازگشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از کاهش 67 درصدی تصادفات منجر به فوت درون شهری در سال گذشته خبر داد و گفت: در طول پنج ماه گذشته از سال جاری تنها یک فوتی در تصادفات درون شهری داشتیم و در برون شهری 37 درصد تصادفات منجر به فوت در شهرستان اهر کاهش یافته است.

وی بابیان این که پلیس به تنهایی نمی تواند از عهده انجام وظایف از جمله کشف سرقت ها و مبارزه با مخلان نظم عمومی برآید، ابراز داشت: پلیس به همکاری مردم نیازمند است، تاکنون نیز مردم در تمامی مأموریت ها همراه پلیس بوده اند و اگر همکاری مردم و رسانه ها نبود در بسیاری از موارد به مشکل برمی خوردیم.

آقاپور تصریح کرد: شهروندان اهری از اجازه ورود به منزل به افراد مدعی فال گیری که نهایتاً منجر به کلاهبرداری و سرقت می شود به جد خودداری کنند و رسانه ها در صورت بروز چنین مواردی پیش از انتشار هرگونه اخبار؛ هماهنگی های لازم را با معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 85 درصدی سرقت ها در شهرستان اهر

کشف 85 درصدی سرقت ها در شهرستان اهر