مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 17:102021-08-10سياسي

کانون خبرنگاران شهید صارمی عتبات عالیات لرستان تشکیل می شود


مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان از تشکیل کانون خبرنگاران عتبات عالیات خبر داد و گفت: این کانون با نام خبرنگار شهید محمود صارمی فعالیت خواهد داشت که مسئولیت این کانون با صداوسیمای استان است.

- ایسنا/لرستان مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان از تشکیل کانون خبرنگاران عتبات عالیات خبر داد و گفت: این کانون با نام خبرنگار شهید محمود صارمی فعالیت خواهد داشت که مسئولیت این کانون با صداوسیمای استان است.

اصغر حقی پورامروز 19 مردادماه، از عضویت 26 هزار لرستانی در ستاد بازسازی عتبات عالیات تحت عنوان خادمان عتبات عالیات خبر داد و اظهار کرد: این خادمان عتبات عالیات از بین اقشار مختلف استان هستند.

وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت های مردمی و خیران در جهت بازسازی و توسعه حرم های مطهر ائمه اطهار(ع) استفاده کنیم، از تشکیل کانون خبرنگاران عتبات عالیات با هدف همیاری و مشارکت با عتبات عالیات خبر داد و افزود: این کانون با نام خبرنگار شهید محمود صارمی فعالیت خواهد داشت که مسئولیت این کانون با صداوسیمای استان است و اعضای هیئت امنای این کانون نیز به زودی تعیین خواهد شد.

حقی پور با بیان اینکه هر کانون زیرمجموعه های مختلفی خواهد داشت، اضافه کرد: قبل از این نیز کانون بانک ملی به همراه زیرمجموعه های آن تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون خبرنگاران شهید صارمی عتبات عالیات لرستان تشکیل می شود

کانون خبرنگاران شهید صارمی عتبات عالیات لرستان تشکیل می شود