مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 17:052021-08-10حوادث

بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری پلیس با اعضای یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر در محور ایرانشهر به خاش و کشف بیش از یک تن مواد افیونی خبر داد.

- به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در ادامه طرح شناسایی، مقابله و انهدام باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان، مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان های ایرانشهر و خاش در عملیاتی هماهنگ موفق به شناسایی اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر در جنوب استان شدند.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی و شبانه مأموران انتظامی استان، تحرکات اعضای این باند حرفه ای تحت رصد پلیس قرار گرفت تا اینکه شب گذشته قاچاقچیان در منطقه روستای آبادان با استفاده از دو دستگاه خودروی سواری 405 مشاهده شدند که به محض رؤیت مأموران قصد فرار از محل را داشتند و با تیراندازی به سمت پلیس متعاقباً با آتش پرحجم تکاوران انتظامی استان روبه رو می شوند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: پس از ساعاتی درگیری مسلحانه، قاچاقچیان که تاب تحمل در برابر مأموران انتظامی را نداشتند با رها کردن خودروهای حامل مواد مخدر با استفاده از تاریکی شب به مناطق صعب العبور و ارتفاعات منطقه متواری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد