مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 16:452021-08-10سياسي

شورای مشورتی جوانان ری فرهنگ عاشورایی را ترویج کند


فرماندار ویژه ری با تاکید بر استفاده شورای مشورتی جوانان شهر از ظرفیت های خود برای برگزاری مراسم ماه محرم گفت: این شورا فرهنگ عاشورایی را با حفظ سلامت عمومی ترویج کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص جوانان در شهرستان ری محقق شود.

توکلی کجانی گفت: اجرای برنامه های متنوع همراه با ایده پردازی و خلاقیت با استفاده از ظرفیت جوانان مؤمن، انقلابی، با انگیزه، متعهد و دلسوز در دستور کار شورای مشورتی جوانان شهرستان ری قرار دارد که در این راستا یکی از اقدامات خوب مجمع مشورتی جوانان، برگزاری تریبون آزاد در بخش های تابعه است که نقش مهمی در شناخت مشکلات منطقه ای و محلی و انتقال آن به مسئولین دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ری بیان داشت: در انتخابات خردادماه 1400 که برای اولین بار چهار انتخابات به صورت همزمان در شهرستان ری برگزار شد و مجمع مشورتی بدون نگاه سیاسی و در چهارچوب اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کرد و ضرورت دارد این رویکرد در خصوص پیگیری مسائل و موضوعات شهرستان استمرار داشته باشد.

معاون استاندار تهران بیان داشت: با توجه به اینکه ماه ، حضور جوانان در میدان با وحدت و همدلی برای عبور از شرایط سخت کنونی ضروری و اثرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای مشورتی جوانان ری فرهنگ عاشورایی را ترویج کند

شورای مشورتی جوانان ری فرهنگ عاشورایی را ترویج کند