مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 16:302021-08-10سياسي

ظرفیت های مغفول مانده گردشگری در نهاوند فعال شود


فرماندار نهاوند با بیان اینکه در حوزه گردشگری بخشی از ظرفیت های شهرستان را فعال کرده ایم گفت: البته هنوز در این حوزه ظرفیت های زیادی وجود دارد که امیدواریم در آینده شاهد شکوفایی این حوزه باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، مراد ناصری امشب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توفیقات شهرستان نتیجه و حاصل کار جمعی بوده است اظهار کرد: خبرنگاران نیز با قلم خود بستر کار را برای فعالیت مسئولین فراهم کردند.

وی با بیان اینکه متاسفانه حوادث طبیعی و رغم این مشکلات بیشترین خدمات صورت گرفته به مردم طی این مدت انجام گرفته است.

فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به اجرای طرح های عمران شهری مانند بام نهاوند و پیاده راه سعدی افزود: طرح های عمران شهری که به اجرا درآمدند همه از مصوبات سالهای گذشته بود که به علت مشکلات راکد مانده بودند و ما با یاری خدا و با هدف خدمت به مردم شهرستان آنها را به انجام رسانده و در این راه سختی های زیادی کشیدیم.

وی گفت: در حوزه عمران شهری همه ظرفیت ها در کنار شهرداری و مجموعه شورا قرار گرفت تا ما توانستیم طرح هایی را که در تاریخ نهاوند کم سابقه بوده اند اجرا کنیم.

ناصری افزود: البته اجرای پروژه بام نهاوند نتیجه تلاش های جمعی و به ویژه شهرداری نهاوند و حمایت خبرنگاران بود که امیدواریم در آینده توسعه آن تداوم پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های مغفول مانده گردشگری در نهاوند فعال شود

ظرفیت های مغفول مانده گردشگری در نهاوند فعال شود