مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 15:252021-08-10بين الملل

هشدار جهاد اسلامی درباره پیامدهای سفر هیات امنیتی آمریکا به فلسطین اشغالی


سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین درباره تلاش مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ازسرگیری آنچه مذاکرات صلح خوانده شده و نابودی اصول و حقوق ملت فلسطین هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش جهاد اسلامی در فلسطین درباره پیامدهای سفر یک هیات امنیتی آمریکایی به فلسطین اشغالی و دیدارهای آنها در رام الله و فلسطین اشغالی هشدار داد.

طارق سلمی سخنگوی جهاد اسلامی روز سه شنبه در اظهاراتی گفت: سفر هیات اطلاعاتی آمریکا به سرزمین های اشغالی در راستای تقویت همکاری امنیتی با تل‎ آویو و بازگرداندن روند بیهوده مذاکرات با اجرای سند توافق سه جانبه میان تشکیلات خودگردان، رژیم صهیونیستی و آمریکاست.

سخنگوی جهاد اسلامی از گروه های ملی فلسطین خواست با همه نقشه ها برای از بین بردن حقوق و اصول ملت فلسطین مقابله کنند و در برابر همه توطئه ها برای دور زدن انقلاب مردم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر هوشیار باشند.

ویلیام برنز ، رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) قرار است برای گفت وگو با مقام های رژیم صهیونیستی درباره مسائل مختلف از جمله ایران وارد فلسطین اشغالی شود و احتمالاً در رام الله با مقام های تشکیلات خودگردان فلسطین نیز دیدار خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جهاد اسلامی درباره پیامدهای سفر هیات امنیتی آمریکا به فلسطین اشغالی

هشدار جهاد اسلامی درباره پیامدهای سفر هیات امنیتی آمریکا به فلسطین اشغالی