مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 14:052021-08-10سياسي

اولین مؤلفه شهر سالم، فراهم کردن فضای رشد سالم شهروندان است


اولین مؤلفه شهر سالم، فراهم کردن فضای رشد سالم شهروندان است که شهروند در آن، احساس امنیت شغلی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سلامت و بهداشت و درمان داشته باشد.

- ، سعید نمکی در مراسم اعطای گواهی نامه شهر سالم به شهر سهند تبریز از سوی سازمان جهانی بهداشت که با حضور مجازی احمد المنظری رییس دفتر منطقه مدیترانه شرقی این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: منطقه 20 تهران در دهه های گذشته، یکی از بدترین شرایط زیستی را داشت اما به یکی از بهداشتی ترین محل ها برای سکونت مردم، تبدیل شد.

پس از پروژه شهر سالم در منطقه 20 تهران، این پروژه در شهرهای بیشتری از جمله شیراز، اصفهان، کاشان و در مجموع 24 شهر اجرا شد.

وی افزود: متأسفانه سه دهه پیش و پس از اینکه از وزارت بهداشت رفتیم، چراغ پروژه شهر سالم خاموش شد و امروز خوشحالم که بار دیگر این حرکت بسیار درست با همت همکارانم در معاونت بهداشت وزارت بهداشت، مسئولان استان آذربایجان شرقی و همچنین امور بین الملل وزارت بهداشت و سازمان جهانی بهداشت محقق شد.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: امروز شهر سالم به عنوان یکی از مهمترین پدیده هایی که می تواند در سلامت روان و تأثیرگذاری بر مؤلفه های اجتماعی مؤثر بر سلامت، کارساز باشد باید مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مؤلفه شهر سالم، فراهم کردن فضای رشد سالم شهروندان است

اولین مؤلفه شهر سالم، فراهم کردن فضای رشد سالم شهروندان است