مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 14:002021-08-10اقتصادي

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در یک سالی که گذشت


معاون آموزشی و کارآفرینی جهاددانشگاهی قزوین گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از شهریور 99 آغاز به کار کرد که با توجه به اطلاع رسانی و حضور در مناطق، - ایسنا/قزوین معاون آموزشی و کارآفرینی جهاددانشگاهی قزوین گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از شهریور 99 آغاز به کار کرد که با توجه به اطلاع رسانی و حضور در مناطق، روستاها و بازدید از کارآفرینان و پیشرانان از 1899 نفر ثبت نام به عمل آمد و برای متقاضیان آموزش های عمومی و تخصصی در حال برگزاری است.

سمانه ملاوردیخانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از شهریور 99 آغاز به کار کرد در ابتدا ظرفیت ثبت نامی در استان قزوین 1500 نفر بود که با توجه به اطلاع رسانی و حضور در مناطق، روستاها و بازدید از کارآفرینان و پیشرانان از 1899 نفر ثبت نام به عمل آمد که از این تعداد 893 نفر در شهرستان قزوین، 238 نفر، البرز 249 نفر، آبیک 133 نفر، بویین زهرا 85 نفر و آوج 25 نفر هستند.

وی ادامه داد: 81 درصد ثبت نام شدگان را خانم ها و 19 درصد را آقایان تشکیل می دهند؛ با تمامی ثبت نام شدگان تماس گرفتیم و طرح تشریح شده است چون 226 نفر تنها به دنبال تسهیلات بودند از شرکت در ادامه طرح انصراف دادند.

معاون آموزشی و کارآفرینی جهاددانشگاهی قزوین خاطرنشان کرد: افراد در رسته های خیاطی، فرش و دست بافته ها، چرم دوزی، شیرینی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در یک سالی که گذشت

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در یک سالی که گذشت