مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 14:002021-08-10سياسي

اجرای پویش مردمی «هرخانه، یک حسینیه و هر خانواده یک هیأت»


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: طبق پویش مردمی « هرخانه، یک حسینیه و هر خانواده یک هیأت» به تبیین شعائر حسینی در کنار حفظ پروتکل های بهداشتی می پردازد.

- محسن لطیفی امروز در گفت وگو با حبرنگار فارس در زنجان از برنامه ریزی گسترده صدا و سیمای مرکز زنجان برای ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان در دهه اول محرم خبر داد و اظهار کرد: امسال با توجه به خیز موج پنجم بیماری کرونا و محدودیت های عزاداری سنتی و لزوم رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی رسانه استانی با برنامه ریزی ویژه به سوگواری سرور و سالار شهیدان خواهد پرداخت.

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: شبکه اشراق در قالب حسینیه اشراق با محوریت شعار هرخانه یک حسینیه، هرخانواده یک هیات، همراه با مردم ولایتمدار زنجان است و به طرق مختلف رسانه ای پیام و فلسفه نهضت عاشورا و عشق و ارادت عمومی مردم به آن حضرت را منعکس خواهد کرد.

وی تصریح کرد: حسینیه اشراق با حضور واعظین و مادحین هیات حسینی از ساعت 21 هرشب همگام با عزاداران حسینی میهمان خانه های هم استانی های عزادار خواهد بود.

لطیفی افزود: همچنین ویژه برنامه خیمه گاه هر شب با محوریت سخنرانی موضوعی درباره حماسه عاشورا از ساعت17 در کنار عزاداران خواهد بود، همچنین برنامه محرم نواسی از ساعت12 ظهر، برنامه گفت وگو محور قرار شب از سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش مردمی «هرخانه، یک حسینیه و هر خانواده یک هیأت»

اجرای پویش مردمی «هرخانه، یک حسینیه و هر خانواده یک هیأت»