مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 14:002021-08-10سياسي

شبیه سازی دادگاه ها می تواند قضات را به مباحث مختلف مسلط کند


شبیه سازی دادگاه ها می تواند قضات را به مباحث مختلف مسلط کند.

- قاضی مسعودی مقام گفت: شبیه سازی دادگاه ها می تواند قضات را به مباحث مختلف مسلط کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم رونمایی از پوستر موت کورت (دادگاه مجازی) جرایم اقتصادی با حضور قاضی مسعودی مقام رییس مجتمع جرایم اقتصادی برگزار شد.

سید حجت الله علم الهدی رییس پژوهشگاه قوه قضاییه در این مراسم گفت: یکی از برنامه هایی که دنبال کردیم برنامه های آموزشی بود که با ایجاد یک مرکز آموزش و نوآوری در پژوهشگاه قوه قضاییه به دنبال آن بودیم تا از ظرفیت قضات و دانش اندوختگان در قوه قضاییه استفاده کنیم.

وی بیان داشت: این برنامه های آموزشی ابتدا در قالب کارگاه های آموزشی دنبال شد و آموزش قضات با تجربه صورت می گرفت و تا کنون بیش از 48 کارگاه و بیش از 1700 نفر در این این کارگاه ها در یکسال و نیم اخیر شرکت کردند.

رییس پژوهشگاه قوه قضاییه بیان داشت: همچنین بحث برگزاری دادگاه های موت کورت بود که دادگاه های شبیه سازی در کشور ما سابقه دار است و نهادهای علمی، این مسابقات را برگزار می کنند و تفاوتی که این رقابت دارد این است که یکی از متولیان آن دستگاه قضایی است.

علم الهدی افزود: قوه قضاییه تاکنون در کشور به سمت این قالب های آموزشی نرفته و بیشتر توسط نهادهای علمی برگزار شده و دنبال آن هستیم ظرفیت قوه قض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبیه سازی دادگاه ها می تواند قضات را به مباحث مختلف مسلط کند

شبیه سازی دادگاه ها می تواند قضات را به مباحث مختلف مسلط کند