مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 13:552021-08-10حوادث

پیکر 2 شهروند جان باخته در سیل لاریجان آمل پیدا شد


رییس جمعیت هلال احمر آمل از شناسایی و تحویل پیکر دو تن از مفقودین حادثه سیل اخیر در بخش کوهستانی لاریجان این شهرستان خبر داد.

- اظهار داشت: در پی سیل اخیر منطقه لاریجان و گزارشی مبنی بر مفقودی سه تن از افراد یک خانواده، افراد محلی و نیروهای هلال احمر به جستجو در منطقه پرداختند که این جستجو در روزهای 18 و 19 مرداد ماه صورت گرفت.

وی، افزود: یک تیم از تنگه تیران به سمت جاده هراز و یک تیم از هلال احمر از پنجاب تا تونل لهاش منطقه مورد نظر را جستجو کردند که متأسفانه تا این لحظه اثری از این خودروی نیسان و کودک خردسال نبود.

وی ادامه داد: پدر این خانواده کیومرث شیرخانی آهنگر به همراه همسرش معصومه کریمی فیروزکوهی و فرزند 3 ساله اش به نام مازیار شیروانی در داخل خودروی نیسان بودند که در زمان جاری شدن سیل متأسفانه این عزیزان مفقود شدند.

نیک زاد افزود: جسد پدر و مادر این خانواده در حوالی تونل 4 و روبروی معدن محسنی در روزهای اول بعد از سیل کشف شد که با حضور اعضای خانواده در آرامستان نسبت به شناسایی اقدام شد و ظهر امروز جسد این پدر و مادر به بازماندگان تحویل داده شد و برای دفن به سمت منطقه خودشان به قائم شهر حرکت کردند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل همچنین از افراد بومی محله و دامداران که در منطقه حضور دارند و عزیزانی که آشنایی با این رودخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر 2 شهروند جان باخته در سیل لاریجان آمل پیدا شد

پیکر 2 شهروند جان باخته در سیل لاریجان آمل پیدا شد