مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 13:502021-08-10سياسي

بررسی وضعیت فرونشست و گسل های استان تهران در کمیسیون عمران


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بحث و بررسی پیرامون وضعیت فرونشست و گسل های استان تهران و اقدامات انجام شده از سوی دستگاه های مربوطه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بحث و بررسی پیرامون وضعیت فرونشست و گسل های استان تهران و اقدامات انجام شده از سوی دستگاه های مربوطه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

عبدالجلال ایری در گفت وگو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون مسئله فرونشست و گسل های استان تهران و اقدامات دستگاه های متولی با حضور مسئولان سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی و سازمان مدیریت بحران استان تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه شده از سوی مسئولان به دلیل احداث ساختمان های بلند مرتبه در محدوده گسل و یا مناطق در معرض فرونشست نگرانی های جدی هنگام بروز زلزله وجود دارد.

از طرفی اقدامات متولیان به هیچ عنوان در حد انتظار نبوده و اعضای کمیسیون عمران نیز از توضیحات مسئولان قانع نشدند.

اقدامات دنبال شده برای کاهش ریسک فرونشست و خطرات وقوع زلزله برای ساختمان های محدوده گسل در حد تئوری و کار علمی بوده و تنها چند سنسور هشدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت فرونشست و گسل های استان تهران در کمیسیون عمران

بررسی وضعیت فرونشست و گسل های استان تهران در کمیسیون عمران