مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 11:202021-08-10سياسي

سرنوشت 30 درصد اعتبارات آبرسانی به غیزانیه مشخص نیست


در جلسه علنی امروز ،گزارش کمیسیون عمران مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت های آب و فاضلاب استان خوزستان از سال 1394 تا پایان شهریور ماه1399 در دستور کار قرار گرفت و نمایندگان با 174 رای موافق با تحقیق و تحفحص موافقت کردند.

- نماینده مردم آبادان در مجلس با تاکید بر لزوم تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت های آب و فاضلاب استان خوزستان به سرنوشت نامعلوم 30 درصد اعتبارات آبرسانی به غیزانیه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی ایرنا، در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، سیدمحمد مولوی نماینده متقاضیان تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت های آب و فاضلاب استان خوزستان از سال 1394 تا پایان شهریور ماه 1399 گفت: خوزستانی ها گدا، بی وفا و بی تعهد نبوده و نیستند ولی گرفتار مدیرانی هستیم که آسایش را از خوزستان گرفتند.

نماینده مردم آبادان در مجلس افزود: از دولت آقای رییسی انتظار دارم که به صورت ویژه به استان خوزستان نگاه کنند و آنچه امروز این مردم متحمل شدند شایسته آنها نیست.

سرنوشت نامعلوم 30 درصد اعتبارات آبرسانی به غیزانیه مولوی درباره آبرسانی به منطقه غیزانیه که دارای 80 آبادی است، گفت: برای این مهم 41 میلیارد تومن اختصاص پیدا کرد که مشخص نیست 30 درصد این اعتبارات کجاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت 30 درصد اعتبارات آبرسانی به غیزانیه مشخص نیست

سرنوشت 30 درصد اعتبارات آبرسانی به غیزانیه مشخص نیست