مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 11:152021-08-10دانش

برگزاری اولین سمپوزیوم ملی پیشگیری از خودکشی در اسدآباد


رییس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی از برگزاری اولین سمپوزیوم ملی پیشگیری از خودکشی این دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی از برگزاری اولین سمپوزیوم ملی پیشگیری از خودکشی این دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد.

حسین مرادی مخلص در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: سمپوزیوم ملی پیشگیری از خودکشی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی با هدف افزایش دانش پیشگیری و مداخله در خودکشی در چهاردهم و پانزدهم شهریور ماه با همکاری دفتر مشاوره سلامت وزارت علوم تحقیقات و فن آوری در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری کنفرانس کشاورزی ،محیط زیست ،منابع طبیعی با موضوع اسدآباد طی ماه آینده در دانشگاه سیدجمال این شهرستان با حضور دانشمندان داخلی، افزود:حفظ استقلال دانشگاه سید جمال در طرح آمایش آموزش عالی و تحکیم جایگاه این دانشگاه با رسالت علوم اسلامی -انسانی در غرب کشور یکی از ارزشمندترین و تاریخی پ ترین دستاوردهای این دانشگاه در 10 ماه گذشته به شمار می رود که با همت بزرگان شهرستان از جمله امام جمعه شهر و نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی محقق شد.

مرادی مخلص خاطر نشان کرد:در حال حاضر با تحقق این دستاورد ارزشمند، دانشگاه سیدجمال به عنوان یکی از 43 دانشگاه مستقل ایران در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین سمپوزیوم ملی پیشگیری از خودکشی در اسدآباد

برگزاری اولین سمپوزیوم ملی پیشگیری از خودکشی در اسدآباد