مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 11:102021-08-10اقتصادي

واکسن خودروسازها هر دُز 200 هزار تومان


عضو هیات نمایندگان اتاق تهران از جزییات تفاهم نامه واکسیناسیون بین وزارت بهداشت و خودروسازان خبر داد و گفت خودروسازها و قطعه سازان قرار است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از در اظهارنظرهای مختلف در فضای مجازی اعلام کرد که در وزارت بهداشت چیزی به عنوان واکسن کرونای پولی نداریم.

.

در نهایت با کارشکنی های صورت گرفته از سوی نهادهای دولتی، واردات واکسن از سوی بخش خصوصی تاکنون توفیقات مورد نظر را کسب نکرده است.

اما حالا خبر رسیده است که خودروسازها و قطعه سازان قرار است، واکسن مورد نیاز برای کارکنان خطوط تولید خود را به قیمت هر دز 200 هزار تومان خریداری کنند.

محمدرضا نجفی منش، رییس کمیسیون بهبود محیط کسب وکار و رفع موانع تولید اتاق تهران و رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور با اعلام این خبر بیان داشت: پیرو تفاهم نامه همکاری میان شرکت سایپا با وزارت بهداشت برای واکسیناسیون فوری کارکنان شرکت های قطعه سازی و خودروسازی کشور، قرار است 200 هزار دز واکسن به این بخش تخصیص داده شود.

وی گفت: واکسن های تزریقی در این بخش احتمالاً از نوع واکسن برکت بوده و کارفرمایان قرار است هر دز واکسن برکت را به قیمت 200 هزار تومان از وزارت بهداشت خریداری کنند تا به طور رایگان به کارکنان آنها تزریق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن خودروسازها هر دُز 200 هزار تومان

واکسن خودروسازها هر دُز 200 هزار تومان