مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 10:452021-08-10سياسي

«حسینیه اشراق» در صدا و سیمای مرکز زنجان تولید و پخش می شود


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: شبکه اشراق با «حسینیه اشراق» با محوریت شعار هرخانه یک حسینیه، هرخانواده یک هیئت، همراه با مردم ولایتمدار زنجان است.

-  زنجان-مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: شبکه اشراق با حسینیه اشراق با محوریت شعار هرخانه یک حسینیه، هرخانواده یک هیئت، همراه با مردم ولایتمدار زنجان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو محدودیت های عزاداری سنتی و لزوم رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی رسانه استانی با برنامه ریزی ویژه به سوگواری سرور و سالار شهیدان خواهد پرداخت.

وی افزود: شبکه اشراق در قالب حسینیه اشراق با محوریت شعار هرخانه یک حسینیه، هرخانواده یک هیئت، همراه با مردم ولایتمدار زنجان است و به طرق مختلف رسانه ای پیام و فلسفه نهضت عاشورا و عشق و ارادت عمومی مردم به آن حضرت را منعکس خواهد کرد.

لطیفی با بیان اینکه حسینیه اشراق با حضور واعظین و مادحین هیئت حسینی از ساعت 21 هرشب همگام با عزاداران حسینی میهمان خانه های هم استانیهای عزادار خواهد بود، ادامه داد: ویژه برنامه خیمه گاه هر شب با محوریت سخنرانی موضوعی درباره حماسه عاشورا از ساعت 17 درکنار عزاداران خواهدبود، همچنین برنامه محرم نواسی از ساعت 12 ظهر، برنامه گفتگو محور قرار شب از ساعت 23:15 و برنامه ترکیبی مشق عشق با آیتم های مداحی، شاعری و سخنرانی از ساعت 22 از شبکه اشراق ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حسینیه اشراق» در صدا و سیمای مرکز زنجان تولید و پخش می شود

«حسینیه اشراق» در صدا و سیمای مرکز زنجان تولید و پخش می شود